Liste de favoris
La liste de favoris est vide.
Le panier est vide.
Envoi gratuit possible
Envoi gratuit possible
Veuillez patienter - l'impression de la page est en cours de préparation.
La boîte de dialogue d'impression s'ouvre dès que la page a été entièrement chargée.
Si l'aperçu avant impression est incomplet, veuillez le fermer et sélectionner "Imprimer à nouveau".

Media Futures

Theory and Aesthetics
LivreLivre de poche
Classement des ventes 9433dansEconomie divers
CHF78.90

Description

This book deals with the connection between media and the future. It is about the imagination of futuristic media and what this says about the present, but it also shows how media are imagined as means to control the future. The authors discuss the theories of imagination and how the imagination of media futures operates.

Détails

ISBN/GTIN978-3-030-80490-9
Type de produitLivre
ReliureLivre de poche
ÉditeurSpringer
Date de parution01.11.2022
Edition1st ed. 2021
Pages132 pages
LangueAnglais
DimensionsLargeur 148 mm, Hauteur 210 mm, Épaisseur 8 mm
Poids182 g
Groupe de produitsEconomie
CatégorieEconomie divers
Plus de détails

Evaluations

Auteur

Christoph Ernst is Associate Professor for Media Studies at the University of Bonn, Germany. His main research interests are information visualization, interface studies, media theory, and future studies.Jens Schröter is Chair for Media Studies at the University of Bonn. His main research interests are digital media, future studies, and critical media studies.

Mot-clé

Recommandations

Recherches récentes