Merkliste
Die Merkliste ist leer.
Der Warenkorb ist leer.
Kostenloser Versand möglich
Kostenloser Versand möglich
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.

Learning and Collaboration Technologies. Design, Development and Technological Innovation

5th International Conference, LCT 2018, Held as Part of HCI International 2018, Las Vegas, NV, USA, July 15-20, 2018, Proceedings, Part I
eBookPDFElectronic Book
Verkaufsrang7463inOffice (eBook)
CHF94.50

Produktinformationen

This two-volume set LNCS 10924 and 10925 constitute the refereed proceedings of the 5th International Conference on Learning and Collaboration Technologies, LCT 2018, held as part of the 20th International Conference on Human-Computer Interaction, HCII 2018, in Las Vegas, NV, USA in July 2018. The 1171 papers presented at HCII 2018 conferences were carefully reviewed and selected from 4346 submissions.
The papers cover the entire field of human-computer interaction, addressing major advances in knowledge and effective use of computers in a variety of applications areas. The papers in this volume are organized in the following topical sections: designing and evaluating systems and applications, technological innovation in education, learning and collaboration, learners, engagement, motification, and skills, games and gamification of learning, technology-enhanced teaching and assessment, computing and engineering education.

¿
Weitere Beschreibungen

Details

Weitere ISBN/GTIN9783319917436
ProduktarteBook
EinbandElectronic Book
FormatPDF
Format HinweisWasserzeichen
Erscheinungsdatum09.07.2018
Auflage1st ed. 2018
Reihen-Nr.10924
Seiten497 Seiten
SpracheEnglisch
IllustrationenXXII, 497 p. 156 illus.
WarengruppeEnglish
Weitere Details

Reihe

Kritiken und Kommentare

Über die Autorin/den Autor

Weitere Produkte von Zaphiris, Panayiotis

Hrsg.

Vorschläge

Zuletzt von mir angeschaut