Merkliste
Die Merkliste ist leer.
Der Warenkorb ist leer.
Kostenloser Versand möglich
Kostenloser Versand möglich
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.

The History of Graphic Design. 40th Ed

BuchGebunden
Verkaufsrang34inDesign
CHF36.90
Filialbestand

Produktinformationen

In this volume, Jens Müller traces 130 years of graphic design, designers, and developments from the late 19th century through the economic boom after World War II until today. Year-by-year spreads are combined with in-depth features on dozens of landmark projects and industry-leader profiles.
Weitere Beschreibungen

Details

ISBN/GTIN978-3-8365-8806-5
ProduktartBuch
EinbandGebunden
Erscheinungsdatum31.01.2022
Seiten512 Seiten
SpracheDeutsch
MasseBreite 156 mm, Höhe 217 mm, Dicke 40 mm
Gewicht1103 g
WarengruppeKunst
KategorieDesign
Weitere Details

Reihe

Kritiken und Kommentare

Über die Autorin/den Autor

Jens Müller was born in Koblenz, Germany, in 1982 and studied graphic design. Recipient of numerous national and international design awards, he is creative director of Vista design studio in Düsseldorf and professor of corporate design at the Dortmund University of Applied Sciences and Arts. Julius Wiedemann studied graphic design and marketing and was an art editor for newspapers and design magazines in Tokyo before joining TASCHEN in 2001. His titles include the Illustration Now! and Record Covers series, as well as the infographics collection and books about advertising and visual culture.

Schlagworte

Vorschläge

Zuletzt von mir angeschaut