Merkliste
Die Merkliste ist leer.
Der Warenkorb ist leer.
Kostenloser Versand möglich
Kostenloser Versand möglich
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.

Decoding Logos

From Logo Design to Branding
BuchPaperback
Verkaufsrang357inDesign
CHF38.90

Produktinformationen

Decoding Logos focuses on how logo and branding come into being and uncovers the design stories behind logo development
Weitere Beschreibungen

Details

ISBN/GTIN978-84-19220-00-4
ProduktartBuch
EinbandPaperback
Erscheinungsdatum04.01.2023
Seiten260 Seiten
SpracheEnglisch
MasseBreite 145 mm, Höhe 206 mm, Dicke 30 mm
Gewicht782 g
IllustrationenFarbige Abblidungen
WarengruppeKunst
KategorieDesign
Weitere Details

Kritiken und Kommentare

Über die Autorin/den Autor

Wang Shaoqiang is a renowned artist and publisher. He is also a professor and doctoral supervisor at the Chinese National Academy of Arts (Beijing), a professor and master's supervisor at the Guangzhou Academy of Fine Arts, and a doctoral supervisor at the Faculty of Arts and Humanities of the Macau University of Science and Technology. Specialising in art creation, editing and publishing books about design and lifestyle, he is the founder and the chief editor of the magazine Design 360° and Asia Pacific Design. He has been invited to lecture at various universities and design schools and is a jury panel member of the most prestigious art and design award in China.

Schlagworte

Vorschläge

Zuletzt von mir angeschaut