Merkliste
Die Merkliste ist leer.
Der Warenkorb ist leer.
Kostenloser Versand möglich
Kostenloser Versand möglich
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.
Key Concepts in Curriculum Studies
ISBN/GTIN

Key Concepts in Curriculum Studies

Perspectives on the Fundamentals
BuchGebunden
Verkaufsrang46480inPädagogik
CHF170.00

Produktinformationen

This book defines and contextualizes key concepts for novice and experienced students. Leading scholars in curriculum studies provide short anchor texts that introduce, define, and situate contemporary curriculum theory constructs.
Weitere Beschreibungen

Details

ISBN/GTIN978-0-8153-4843-6
ProduktartBuch
EinbandGebunden
Erscheinungsdatum25.06.2019
Auflage1. A.
SpracheEnglisch
MasseBreite 152 mm, Höhe 229 mm
Gewicht498 g
IllustrationenFarb., s/w. Abb.
WarengruppePädagogik
KategoriePädagogik
Weitere Details

Kritiken und Kommentare

Über die Autorin/den Autor

Judy Wearing is an independent scholar researching the pedagogy of creativity. Marcea Ingersoll is an Associate Professor in the School of Education and a member of the Centre for Interdisciplinary Research on Narrative at St. Thomas University, Canada.Christopher DeLuca is an Associate Professor and graduate faculty member in Curriculum and Classroom Assessment at the Faculty of Education, Queen´s University, Canada.Benjamin Bolden is an Associate Professor and UNESCO Chair of Arts and Learning in the Faculty of Education at Queen´s University, Canada.Holly Ogden is an Assistant Professor and Coordinator of the Concurrent Education Program at the Faculty of Education, Queen´s University, Canada.Theodore Michael Christou is an Associate Professor of Social Studies in the Faculty of Education, cross-appointed to the Department of History in the Faculty of Arts, Queen´s University, Canada.

Schlagworte

Vorschläge

Zuletzt von mir angeschaut