Merkliste
Die Merkliste ist leer.
Der Warenkorb ist leer.
Kostenloser Versand möglich
Kostenloser Versand möglich
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.
Critical Ethnography and Education
ISBN/GTIN

Critical Ethnography and Education

Theory, Methodology, and Ethics
BuchPaperback
Verkaufsrang28358inPädagogik
CHF70.90

Produktinformationen

In this book, Fitzpatrick and May make the case for a reimagined approach for critical ethnography in education. Exploring how critical ethnography works within contemporary inquiries, the authors argue that many researchers already do the kind of critical ethnography that readers imagine, whether they call their studies critical or not.
Weitere Beschreibungen

Details

ISBN/GTIN978-1-138-63196-0
ProduktartBuch
EinbandPaperback
Erscheinungsdatum29.04.2022
Auflage1. A.
Seiten185 Seiten
SpracheEnglisch
MasseBreite 152 mm, Höhe 229 mm, Dicke 14 mm
Gewicht300 g
IllustrationenFarb., s/w. Abb.
WarengruppePädagogik
KategoriePädagogik
Weitere Details

Kritiken und Kommentare

Über die Autorin/den Autor

Katie Fitzpatrick is an Associate Professor and Head of School in the Faculty of Education and Social Work at the University of Auckland, New Zealand. Her research and teaching are focused on health education, physical education, and sexuality education, as well as critical ethnographic and poetic research methods. Stephen May is Professor of Education in Te Puna WÄnanga (School of MÄori and Indigenous Education) at the University of Auckland, New Zealand. He is an international authority on language rights, language policy, bilingual education, and critical multiculturalism, as well as having a longstanding interest in critical ethnography.

Schlagworte

Vorschläge

Zuletzt von mir angeschaut