Merkliste
Die Merkliste ist leer.
Der Warenkorb ist leer.
Kostenloser Versand möglich
Kostenloser Versand möglich
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.
Intersectionality of Race, Ethnicity, Class, and Gender in Teaching and Teacher Education
ISBN/GTIN

Intersectionality of Race, Ethnicity, Class, and Gender in Teaching and Teacher Education

Movement Toward Equity in Education
BuchGebunden
Verkaufsrang46508inPädagogik
CHF155.00

Produktinformationen

Intersectionality of Race, Ethnicity, Class, and Gender in Teaching and Teacher Education brings together scholarship that employs an intersectionality methodology to actual conditions that affect school-age children, teachers and teacher educators in relation to institutional systems of power and privilege.
Weitere Beschreibungen

Details

ISBN/GTIN978-90-04-36519-3
ProduktartBuch
EinbandGebunden
VerlagBrill
Erscheinungsdatum12.04.2018
Seiten200 Seiten
SpracheEnglisch
MasseBreite 155 mm, Höhe 236 mm, Dicke 18 mm
Gewicht417 g
WarengruppePädagogik
KategoriePädagogik
Weitere Details

Kritiken und Kommentare

Über die Autorin/den Autor

Norvella Carter, Ph.D. (1990), Loyola University Chicago, is Professor and Endowed Chair Emeritus, Texas A&M University (TAMU). She is editor of The National Journal of Urban Education and Practice (TAMU/Texas Southern University, 2017) and editor of Convergence or Divergence (AACTE Publications, 2003).Michael Vavrus, Ph.D. (1978), Michigan State University, is Professor Emeritus at Evergreen State College. He is author of Diversity and Education: A Critical Multicultural Approach (Teachers College Press, 2015) and Transforming the Multicultural Education of Teachers (Teachers College Press, 2002).

Weitere Produkte von Carter, Norvella P

Hrsg.

Schlagworte

Vorschläge

Zuletzt von mir angeschaut