Merkliste
Die Merkliste ist leer.
Der Warenkorb ist leer.
Kostenloser Versand möglich
Kostenloser Versand möglich
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.

Self-Studies in Urban Teacher Education

Preparing U.S. Teachers to Advance Equity and Social Justice
BuchGebunden
Verkaufsrang28358inPädagogik
CHF134.00

Produktinformationen

This book critically explores pedagogical activities, policies, and coursework that teacher education programs can provide to more fully prepare teacher candidates and in-service educators for professional practice in urban schools.
Weitere Beschreibungen

Details

ISBN/GTIN978-981-19-5429-0
ProduktartBuch
EinbandGebunden
VerlagSpringer
Erscheinungsdatum13.09.2022
Auflage1st ed. 2022
Reihen-Nr.25
Seiten204 Seiten
SpracheEnglisch
MasseBreite 160 mm, Höhe 241 mm, Dicke 18 mm
Gewicht494 g
WarengruppePädagogik
KategoriePädagogik
Weitere Details

Reihe

Kritiken und Kommentare

Über die Autorin/den Autor

Adrian D. Martin, Ph.D. is a faculty member in the College of Education at New Jersey City University. Dr. Martin´s scholarship explores multiple facets of teacher education and development, pedagogical theorization, and qualitative research methodology. His publications shed light on the experiences of English Learners and teachers of English Learners, issues in teacher education, teacher identity and teacher educator identity, teachers in urban early childhood classrooms, and novice urban educators´ entry into the teaching profession. Dr. Martin is an active member of the American Educational Research Association and the Self-Study of Teacher Education Practices Special Interest Group.

Schlagworte

Vorschläge

Zuletzt von mir angeschaut