Merkliste
Die Merkliste ist leer.
Der Warenkorb ist leer.
Kostenloser Versand möglich
Kostenloser Versand möglich
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.
Developing Mathematical Thinking
ISBN/GTIN

Developing Mathematical Thinking

A Guide to Rethinking the Mathematics Classroom
BuchPaperback
Verkaufsrang25301inDidaktik
CHF64.90

Produktinformationen

In this country we have done a poor job of helping students come to see the wonder, beauty and power of mathematics. Standards can be brought into the picture, but unless we think about what it means to truly engage students in mathematics we will continue to be unsuccessful. The goal of this book is to begin to change the way students experience mathematics in the middle and high school classrooms. In this book you will find a theoretical basis for this approach to teaching mathematics, multiple guides and questions for teachers to think about in relation to their everyday teaching, and over 30 examples of problems, lessons, tasks, and projects that been used effectively with urban students.
Weitere Beschreibungen

Details

ISBN/GTIN978-1-4758-1057-8
ProduktartBuch
EinbandPaperback
Erscheinungsdatum07.07.2014
SpracheEnglisch
MasseBreite 153 mm, Höhe 230 mm, Dicke 11 mm
Gewicht227 g
WarengruppePädagogik
KategorieDidaktik
Weitere Details

Kritiken und Kommentare

Über die Autorin/den Autor

Jonathan Katz has been involved in math education a both a teacher and math coach for 33 years. He received his doctorate from Columbia University Teachers College in 2009.

Weitere Produkte von Katz Jonathan D.

Schlagworte

Vorschläge

Zuletzt von mir angeschaut