Merkliste
Die Merkliste ist leer.
Der Warenkorb ist leer.
Kostenloser Versand möglich
Kostenloser Versand möglich
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.
Knowledge, Curriculum and Equity
ISBN/GTIN

Knowledge, Curriculum and Equity

Social Realist Perspectives
eBookPDFDRM AdobeElectronic Book
Verkaufsrang13149inPedagogy (eBook)
CHF67.70

Produktinformationen

Knowledge, Curriculum and Equity: Social Realist Perspectives contains the work of the third in a series of symposia on the 'social realist' case for 'knowledge' in the educational curriculum. The strengths and gaps of the approach are identified and there is critical recognition of the need to incrementally extend the theories through empirical study.
Weitere Beschreibungen

Details

Weitere ISBN/GTIN9781351618830
ProduktarteBook
EinbandElectronic Book
FormatPDF
Format HinweisDRM Adobe
Erscheinungsdatum20.07.2017
Seiten240 Seiten
SpracheEnglisch
Dateigrösse1414 Kbytes
Illustrationen6 schwarz-weiße Abbildungen, 6 schwarz-weiße Zeichnungen, 11 schwarz-weiße Tabellen
WarengruppeEnglish
Weitere Details

Kritiken und Kommentare

Über die Autorin/den Autor

Brian Barrett is associate professor in the Foundations and Social Advocacy Department and graduate research coordinator with SUNY Cortland's Urban Recruitment of Educators program.

Ursula Hoadley is an Associate Professor working in the School of Education at the University of Cape Town. Her work focuses on pedagogy, curriculum and school organisation at the primary level, and she has published extensively both locally and internationally in these areas.

John Morgan is Professor of Education at the University of Auckland. His research interests are in geographical education, the politics of the school curriculum and the cultural politics of schooling.

Vorschläge

Zuletzt von mir angeschaut