Merkliste
Die Merkliste ist leer.
Der Warenkorb ist leer.
Kostenloser Versand möglich
Kostenloser Versand möglich
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.
The Digital Business Start-Up Workbook
ISBN/GTIN

The Digital Business Start-Up Workbook

The Ultimate Step-by-Step Guide to Succeeding Online from Start-up to Exit
BuchPaperback
Verkaufsrang28348inRatgeber Recht
CHF28.90

Produktinformationen

How do I know if my idea will work? How do I decide on the business model? How do I find my audience? Your digital business start-up journey begins here.
Weitere Beschreibungen

Details

ISBN/GTIN978-0-85708-285-5
ProduktartBuch
EinbandPaperback
Erscheinungsdatum03.04.2012
Seiten320 Seiten
SpracheEnglisch
MasseBreite 156 mm, Höhe 234 mm, Dicke 18 mm
Gewicht485 g
WarengruppeRecht
Weitere Details

Kritiken und Kommentare

Über die Autorin/den Autor

Cheryl Rickman is author of the bestselling start-up book The Small Business Start-Up Workbook and is ghostwriter to one of the BBC Dragon's.Cheryl started her career working for an online information publisher before going on to run he own internet business aged 25. WebCritique was a web usability and content consultancy which she sold in 2005. Clients included Microsoft, Business Link and Motorola. Additionally, together with her partner, Cheryl co-founded ilikemusic.com (I Like Music) in 2000. During her time as Editor of ilikemusic.com, Cheryl spent seven years interviewing popstars and developing the business. The business now generates revenues in excess of £1m.Cheryl has interviewed more than 100 entrepreneurs running businesses of all sizes, from one-man bands to large corporations; equally dedicated, passionate and insightful.

Schlagworte

Vorschläge

Zuletzt von mir angeschaut