Merkliste
Die Merkliste ist leer.
Der Warenkorb ist leer.
Kostenloser Versand möglich
Kostenloser Versand möglich
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.
World Music Pedagogy, Volume VII: Teaching World Music in Higher Education
ISBN/GTIN

World Music Pedagogy, Volume VII: Teaching World Music in Higher Education

eBookPDFElectronic Book
Verkaufsrang13123inPedagogy (eBook)
CHF64.50

Produktinformationen

World Music Pedagogy, Volume VII: Teaching World Music in Higher Education addresses a pedagogical pathway of varied strategies for teaching world music in higher education, offering concrete means for diversifying undergraduate studies through world music culture courses.
Weitere Beschreibungen

Details

Weitere ISBN/GTIN9781000168693
ProduktarteBook
EinbandElectronic Book
FormatPDF
Erscheinungsdatum30.08.2020
Auflage20001 A. 1. Auflage
Seiten234 Seiten
SpracheEnglisch
Dateigrösse4046 Kbytes
Illustrationen42 schwarz-weiße Abbildungen, 19 schwarz-weiße Fotos, 23 schwarz-weiße Zeichnungen, 2 schwarz-weiße Tabellen
WarengruppeEnglish
Weitere Details

Kritiken und Kommentare

Über die Autorin/den Autor

William J. Coppola is assistant professor of music education at the University of North Texas. He is co-author of World Music Pedagogy, Volume IV: Instrumental World Music, and is a Smithsonian Folkways World Music Pedagogy certified music educator.

David G. Hebert is a Professor at Western Norway University of Applied Sciences, Professor-II at Lund University, and Manager of Nordic Network for Music Education.

Patricia Shehan Campbell is Donald E. Petersen Professor at the University of Washington. She is editor of the Routledge World Music Pedagogy Series, and board member for Smithsonian Folkways Recordings and the Association for Cultural Equity.

Vorschläge

Zuletzt von mir angeschaut