Merkliste
Die Merkliste ist leer.
Der Warenkorb ist leer.
Kostenloser Versand möglich
Kostenloser Versand möglich
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.

Multiple Perspectives on Learner Interaction

The Corpus of Collaborative Oral Tasks
eBookEPUBDRM AdobeElectronic Book
Verkaufsrang12181inLanguage (eBook)
CHF161.20

Produktinformationen

In the field of Second Language Studies, shared datasets provide a valuable contribution to second language research as many variables are held constant (e.g., participants, tasks, research context) thus allowing for an evaluation of theoretical and/or methodological perspectives that may not otherwise be comparable. This edited volume includes a wide range of studies using a common dataset (the Corpus of Collaborative Oral Tasks). The corpus includes 820 spoken tasks (268,927 words) carried out by dyads of L2 English speakers (primarily Chinese and Arabic learners). Studies included in the book are categorized into three main traditions: learner corpus research, Task-Based Language Teaching, and assessment. Because the corpus contains text and sound files, both lexico-grammatical and phonological analyses are included. Intended for researchers in the field of Second Language Studies with an interest in oral interaction research, this book provides a collection of methodological, pedagogical, and assessment studies using a common dataset.
Weitere Beschreibungen

Details

Weitere ISBN/GTIN9781501511288
ProduktarteBook
EinbandElectronic Book
FormatEPUB
Format HinweisDRM Adobe
Erscheinungsdatum07.09.2021
Auflage21001 A. 1. Auflage
Reihen-Nr.60
Seiten286 Seiten
SpracheEnglisch
Illustrationen15 b/w and 1 col. ill., 118 b/w tbl.
WarengruppeEnglish
Weitere Details

Reihe

Kritiken und Kommentare

Über die Autorin/den Autor

Vorschläge

Zuletzt von mir angeschaut