Merkliste
Die Merkliste ist leer.
Der Warenkorb ist leer.
Kostenloser Versand möglich
Kostenloser Versand möglich
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.

Developing Language Teacher Autonomy through Action Research

BuchGebunden
Verkaufsrang61519inLehrbücher
CHF134.00

Produktinformationen

This book advances the theory of action research, analyzing how it can be used to develop autonomy among language teachers. It will appeal to trainee teachers, in-service teachers wanting to expand their own professional horizons or working for a higher qualification, and is an invaluable reference for teacher-educators and scholars.
Weitere Beschreibungen

Details

ISBN/GTIN978-3-319-50738-5
ProduktartBuch
EinbandGebunden
VerlagSpringer
Erscheinungsdatum05.04.2017
Auflage1st ed. 2017
Seiten332 Seiten
SpracheEnglisch
MasseBreite 153 mm, Höhe 216 mm, Dicke 23 mm
Gewicht543 g
WarengruppeSprachen
KategorieLehrbücher
Weitere Details

Kritiken und Kommentare

Über die Autorin/den Autor

Kenan DikilitaÅ is Assistant Professor in the ELT Department at BahçeÅehir University, Ä°stanbul, Turkey. He has published articles and edited books on teacher research as a professional development strategy. His primary research interests are language teacher education and educational research. He is one of the committee members of IATEFL ReSIG.Carol Griffiths is Associate Professor at Sabahattin Zaim Üniversitesi, Ä°stanbul, Turkey. She has been a teacher, manager and teacher trainer of ELT for many years. She has taught in many places around the world, including New Zealand, Indonesia, Japan, China, North Korea, UK and Turkey. She has presented at numerous conferences and published widely.

Schlagworte

Vorschläge

Zuletzt von mir angeschaut