Merkliste
Die Merkliste ist leer.
Der Warenkorb ist leer.
Kostenloser Versand möglich
Kostenloser Versand möglich
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.
Business Environment Case
ISBN/GTIN

Business Environment Case

BuchPaperback
Verkaufsrang59943inBetriebswirtschaft
CHF79.90

Produktinformationen

This book is related to management cases pertaining to different area of management say marketing, finance, human resource, business law, information and technology and economics. These cases are interesting, current, and concern a broad range of advertising and marketing problems pertaining to consumers, advertising agencies, and companies, including profit and nonprofit. They cover topic such as positioning ,media strategy, budgeting, sales promotion, personal ethics, marketing planning, creative strategy, brand management, pricing strategy, e-commerce, segmentation, targeting, buying behavior direct marketing, forecasting etc.
Weitere Beschreibungen

Details

ISBN/GTIN978-3-659-31147-5
ProduktartBuch
EinbandPaperback
Erscheinungsdatum24.12.2012
Seiten160 Seiten
SpracheEnglisch
MasseBreite 150 mm, Höhe 220 mm, Dicke 10 mm
Gewicht256 g
WarengruppeWirtschaft
Weitere Details

Kritiken und Kommentare

Über die Autorin/den Autor

Dr. Singh is Ph.D. in Statistics from Banaras Hindu University,India.He possesses more than eight years teaching & research experience.His thrust areas are Statistics,QT,Research Methods&MR.He has published more than twenty papers in reputed International & National Journals.He is also editorial board member in twenty four international journals.

Vorschläge

Zuletzt von mir angeschaut