Merkliste
Die Merkliste ist leer.
Der Warenkorb ist leer.
Kostenloser Versand möglich
Kostenloser Versand möglich
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.
Smart Advertising Book
ISBN/GTIN

Smart Advertising Book

eBookEPUBDRM AdobeElectronic Book
Verkaufsrang8inManagement (eBook)
CHF10.95

Produktinformationen

Brands today have a bewildering array of ways to communicate with their target audience. To succeed, brand owners need to know how to identify the best combination of media and how to create effective content. A lot of advertising is ill-chosen and poorly executed; understanding how to harness its potential provides strong competitive advantage. This book offers guidance to company leaders, marketers and entrepreneurs in delivering effective advertising. It presents a summary of all the latest evidence and thinking about successful advertising in a clear, accessible way with inspiring examples and the author's trademark frameworks, analogies and hand-drawn illustrations.
Weitere Beschreibungen

Details

Weitere ISBN/GTIN9781915951199
ProduktarteBook
EinbandElectronic Book
FormatEPUB
Format HinweisDRM Adobe
Erscheinungsdatum16.05.2024
Seiten160 Seiten
SpracheEnglisch
Dateigrösse5856 Kbytes
WarengruppeEnglish
Weitere Details

Kritiken und Kommentare

Über die Autorin/den Autor

Vorschläge

Zuletzt von mir angeschaut