Merkliste
Die Merkliste ist leer.
Der Warenkorb ist leer.
Kostenloser Versand möglich
Kostenloser Versand möglich
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.

Digital Marketing

Tools, Techniques and Best Practices for Graduate Students and Managers
BuchGebunden
Verkaufsrang533inMarketing
CHF132.90

Produktinformationen

This textbook balances the theory of digital marketing with the practical skills for prospective marketers in professional organizations, both public and private. It begins with an introduction to the digital landscape following the structure of market segmentation, B2C, B2B applications, as a starting point, of digital marketing.
Weitere Beschreibungen

Details

ISBN/GTIN978-3-031-69517-9
ProduktartBuch
EinbandGebunden
VerlagSpringer
Erscheinungsdatum08.11.2024
Auflage2024
Reihen-Nr.Economics
Seiten457 Seiten
SpracheEnglisch
IllustrationenApprox. 250 p. 30 illus.
WarengruppeWirtschaft
KategorieMarketing
Weitere Details

Reihe

Kritiken und Kommentare

Über die Autorin/den Autor

Klaus Solberg Söilen is a Professor of Management at Halmstad University, Sweden. He has taught management-related courses for more than twenty-five years and has been a consultant for even longer. Before entering academia, he worked at several multinational companies, including KPMG Oslo. He has more than a hundred publications to his name and was the editor-in-chief of the Journal of Intelligence Studies in Business (JISIB) for 12 years, until 2024. He has also published scholarly and practice-based books, including "Exhibit Marketing and Trade Show Intelligence" (Springer, 2013).

Schlagworte

Vorschläge

Zuletzt von mir angeschaut