Merkliste
Die Merkliste ist leer.
Der Warenkorb ist leer.
Kostenloser Versand möglich
Kostenloser Versand möglich
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.
Multimodal Teaching and Learning
ISBN/GTIN

Multimodal Teaching and Learning

The Rhetorics of the Science Classroom
eBookEPUBDRM AdobeElectronic Book
Verkaufsrang12166inLanguage (eBook)
CHF36.75

Produktinformationen

This book takes a radically different look at communication, and in doing so presents a series of challenges to accepted views on language, on communication, on teaching and, above all, on learning. Drawing on extensive research in science classrooms, it presents a view of communication in which language is not necessarily communication - image, gesture, speech, writing, models, spatial and bodily codes. The action of students in learning is radically rethought: all participants in communication are seen as active transformers of the meaning resources around them, and this approach opens a new window on the processes of learning.
Weitere Beschreibungen

Details

Weitere ISBN/GTIN9781472571052
ProduktarteBook
EinbandElectronic Book
FormatEPUB
Format HinweisDRM Adobe
Erscheinungsdatum11.09.2014
Auflage14001 A. 1. Auflage
Seiten208 Seiten
SpracheEnglisch
Dateigrösse4959 Kbytes
WarengruppeEnglish
Weitere Details

Kritiken und Kommentare

Über die Autorin/den Autor

Vorschläge

Zuletzt von mir angeschaut