Merkliste
Die Merkliste ist leer.
Der Warenkorb ist leer.
Kostenloser Versand möglich
Kostenloser Versand möglich
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.

Media, Culture, and Mediality

New Insights into the Current State of Research
eBookPDFElectronic Book
Verkaufsrang18793inEconomy (eBook)
CHF47.00

Produktinformationen

Current culturally oriented media studies have significantly advanced central concepts such like »mediality«, »media culture«, »media discourse« and »procedures of media«.
Focused on this newly defined terminological field, this volume presents landmark contributions for media studies providing new insights into the current state of research on media theory and media culture, simultaneously developing an agenda for future research.
Weitere Beschreibungen

Details

Weitere ISBN/GTIN9783839413760
ProduktarteBook
EinbandElectronic Book
FormatPDF
Format HinweisWasserzeichen
Erscheinungsdatum31.03.2014
Auflage14001 A. 1. Auflage
Seiten464 Seiten
SpracheEnglisch
Dateigrösse8305 Kbytes
IllustrationenKlebebindung, 70 SW-Abbildungen
WarengruppeEnglish
Weitere Details

Reihe

Kritiken und Kommentare

Über die Autorin/den Autor

Ludwig Jäger (Prof. Dr.) was the Chief Executive Director of the Collaborative Research Center »Media and Cultural Communication«. He teaches linguistics and media studies at RWTH Aachen University.
Erika Linz (Dr. phil.) was the Chief Operating Officer of the Collaborative Research Center »Media and Cultural Communication«. She is presently teaching linguistics at Siegen University.
Irmela Schneider (Prof. Dr.) was the Deputy Executive Director of the Collaborative Research Center »Media and Cultural Communication«. She teaches media studies at Cologne University.

Vorschläge

Zuletzt von mir angeschaut