ACHTUNG: Wartung im Hintergrund noch ca. 18 Minuten aktiv. Artikel, die zu Warenkorb/Merkliste hinzugefügt werden, sind erst nach Abschluss der Wartung sichtbar.
Merkliste
Die Merkliste ist leer.
Der Warenkorb ist leer.
Kostenloser Versand möglich
Kostenloser Versand möglich
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.
Publishing for Impact
ISBN/GTIN

Publishing for Impact

eBookPDFDRM AdobeElectronic Book
Verkaufsrang18793inEconomy (eBook)
CHF56.75

Produktinformationen

Publishing research content can be a difficult task to undertake along with other academic activities. This book addresses how newer researchers can proactively plan, write, promote and disseminate their work, and increase their chances of both academic citation and real-world impact. It focuses on how to: 

. Attract diverse audiences to your work, 
. Find value in peer review processes, 
. Produce multiple content from one research work, 
. Use multiple media such as blogs and webinars to increase output. 

This useful resource supports you to disseminate your work and offers forward-thinking ways to take control of your publishing processes, to enhance academic knowledge, societal impact, and the value of your research.
Weitere Beschreibungen

Details

Weitere ISBN/GTIN9781526483553
ProduktarteBook
EinbandElectronic Book
FormatPDF
Format HinweisDRM Adobe
Erscheinungsdatum04.12.2019
Auflage19001 A. 1. Auflage
Seiten232 Seiten
SpracheEnglisch
Dateigrösse1091 Kbytes
WarengruppeEnglish
Weitere Details

Reihe

Kritiken und Kommentare

Über die Autorin/den Autor

Vorschläge

Zuletzt von mir angeschaut