Merkliste
Die Merkliste ist leer.
Der Warenkorb ist leer.
Kostenloser Versand möglich
Kostenloser Versand möglich
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.

Emotional Design

Why We Love (or Hate) Everyday Things
BuchPaperback
Verkaufsrang822inSciences & Arts
CHF23.90

Produktinformationen

Did you ever wonder why cheap wine tastes better in fancy glasses? Why sales of Macintosh computers soared when Apple introduced the colorful iMac? New research on emotion and cognition has shown that
Weitere Beschreibungen

Details

ISBN/GTIN978-0-465-05136-6
ProduktartBuch
EinbandPaperback
FormatTrade Paperback (UK)
Erscheinungsdatum01.05.2005
Seiten272 Seiten
SpracheEnglisch
MasseBreite 205 mm, Höhe 136 mm, Dicke 19 mm
Gewicht271 g
WarengruppeEnglish Books
Weitere Details

Kritiken und Kommentare

Über die Autorin/den Autor

Donald A. Norman is Professor of Computer Science at Northwestern University, a former Apple Fellow," and a partner in the Nielsen Norman Group Consulting Firm, which consults with corporations on design. He is the author of a number of books on design, including Emotional Design and the best-selling The Design of Everyday Things. He lives in Northbrook, Illinois and Palo Alto, California.

Schlagworte

Vorschläge

Zuletzt von mir angeschaut