Merkliste
Die Merkliste ist leer.
Der Warenkorb ist leer.
Kostenloser Versand möglich
Kostenloser Versand möglich
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.
HBR's 10 Must Reads on Strategic Marketing (with featured article 'Marketing Myopia,' by Theodore Levitt)
ISBN/GTIN

HBR's 10 Must Reads on Strategic Marketing (with featured article 'Marketing Myopia,' by Theodore Levitt)

BuchPaperback
Verkaufsrang822inSciences & Arts
CHF30.90

Produktinformationen

Increase your marketing impact and deliver competitive advantage. These definitive Harvard Business Review articles will help you build relationships with profitable customers, distinguish your offerings from others, and coordinate fruitfully with your partners in sales.
Weitere Beschreibungen

Details

ISBN/GTIN978-1-4221-8988-7
ProduktartBuch
EinbandPaperback
Erscheinungsdatum02.04.2013
SpracheEnglisch
MasseBreite 139 mm, Höhe 209 mm, Dicke 20 mm
Gewicht240 g
IllustrationenIllustrationen, nicht spezifiziert
WarengruppeEnglish Books
Weitere Details

Reihe

Kritiken und Kommentare

Über die Autorin/den Autor

Harvard Business Review is the leading destination for smart management thinking. Through its flagship magazine, 11 international licensed editions, books from Harvard Business Review Press, and digital content and tools published on HBR.org, Harvard Business Review provides professionals around the world with rigorous insights and best practices to lead themselves and their organizations more effectively and to make a positive impact.

Weitere Produkte von Harvard Business Review

Schlagworte

Vorschläge

Zuletzt von mir angeschaut