Liste de favoris
La liste de favoris est vide.
Le panier est vide.
Envoi gratuit possible
Envoi gratuit possible
Veuillez patienter - l'impression de la page est en cours de préparation.
La boîte de dialogue d'impression s'ouvre dès que la page a été entièrement chargée.
Si l'aperçu avant impression est incomplet, veuillez le fermer et sélectionner "Imprimer à nouveau".

Logo Design

LivreRelié
Classement des ventes 54dansDesign
CHF29.90

Description

Welcome to the comprehensive catalogue of logos. Across industry, media, music, and more, this far-reaching collection explores the irrepressible power of a brand´s graphic representation. Thematic chapters explore how text, image, and ideas distill into a symbol. In handy reference-book size, this is a definitive introduction to the philosophy-and triumphs-of visual branding.

Détails

ISBN/GTIN978-3-8365-5634-7
Type de produitLivre
ReliureRelié
Date de parution04.06.2015
Pages664 pages
LangueAllemand
DimensionsLargeur 140 mm, Hauteur 195 mm, Épaisseur 45 mm
Poids1005 g
Groupe de produitsBeaux-arts
CatégorieDesign
Plus de détails

Série

Articles similaires

Evaluations

Auteur

Julius Wiedemann studied graphic design and marketing and was an art editor for newspapers and design magazines in Tokyo before joining TASCHEN in 2001. His titles include the Illustration Now! and Record Covers series, as well as the infographics collection and books about advertising and visual culture.

Plus de produits de Wiedemann, Julius

Editeur

Mot-clé

Recommandations

Recherches récentes