Liste de favoris
La liste de favoris est vide.
Le panier est vide.
Envoi gratuit possible
Envoi gratuit possible
Veuillez patienter - l'impression de la page est en cours de préparation.
La boîte de dialogue d'impression s'ouvre dès que la page a été entièrement chargée.
Si l'aperçu avant impression est incomplet, veuillez le fermer et sélectionner "Imprimer à nouveau".
Understanding Social Media
ISBN/GTIN

Understanding Social Media

Livre numériqueEPUBDRM AdobeLivres électroniques
Classement des ventes 18793dansEconomy (eBook)
CHF61.25

Description

Exploring questions of both exploitation and empowerment, Understanding Social Media provides a critical conceptual toolbox for navigating the evolution and practices of social media.

Taking an interdisciplinary and intercultural approach, it explores the key themes and concepts, going beyond specific platforms to show you how to place social media more critically within the changing media landscape.

Updated throughout, the Second Edition of this bestselling text includes new and expanded discussions of:
Qualitative and quantitative approaches to researching social media
Datafication and algorithmic cultures
Surveillance, privacy and intimacy
The rise of apps and platforms, and how they shape our experiences
Sharing economies and social media publics
The increasing importance of visual economies
AR, VR and social media play
Death and digital legacy

Tying theory to the real world with a range of contemporary case studies throughout, it is essential reading for students and researchers of social media, digital media, digital culture, and the creative and cultural industries.

Détails

Autres ISBN/GTIN9781526426253
Type de produitLivre numérique
ReliureLivres électroniques
FormatEPUB
Indications sur le formatDRM Adobe
Date de parution23.09.2019
Edition19002 A. Second Edition
Pages232 pages
LangueAnglais
Taille fichier2647 Kbytes
Groupe de produitsLivre numérique anglais
CatégorieEconomy (eBook)
Plus de détails

Evaluations

Auteur

Larissa Hjorth is Professor in the Games Program at the School of Media & Communication, at RMIT University, Australia.

Plus de produits de Hjorth, Larissa

Recommandations

Recherches récentes