Liste de favoris
La liste de favoris est vide.
Le panier est vide.
Envoi gratuit possible
Envoi gratuit possible
Veuillez patienter - l'impression de la page est en cours de préparation.
La boîte de dialogue d'impression s'ouvre dès que la page a été entièrement chargée.
Si l'aperçu avant impression est incomplet, veuillez le fermer et sélectionner "Imprimer à nouveau".
How to Win Campaigns
ISBN/GTIN

How to Win Campaigns

Communications for Change
LivreLivre de poche
Classement des ventes 4772dansMarketing
CHF57.90

Description

A guide for creating and running successful campaigns. Suitable for the new campaigner and the experienced communicator alike, it explores what works (and what doesn't) and shows how to use principles and strategy in campaigning as a new form of public politics.

Détails

ISBN/GTIN978-1-84971-114-2
Type de produitLivre
ReliureLivre de poche
Date de parution29.09.2010
LangueAnglais
DimensionsLargeur 171 mm, Hauteur 216 mm, Épaisseur 32 mm
Poids650 g
Groupe de produitsEconomie
CatégorieMarketing
Plus de détails

Evaluations

Auteur

Chris Rose is an environmental campaigner and communications consultant who is author of the Campaign Strategy Newsletter, has worked for Greenpeace, where he was a leader of the successful campaign that stopped the sinking of the Brent Spar oil platform in the north Atlantic, Friends of the Earth, WWF International and a host of other organizations on issues from drugs strategy to fear of crime.

Mot-clé

Recommandations

Recherches récentes