Merkliste
Die Merkliste ist leer.
Der Warenkorb ist leer.
Kostenloser Versand möglich
Kostenloser Versand möglich
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.
Multimodality and Classroom Languaging Dynamics
ISBN/GTIN

Multimodality and Classroom Languaging Dynamics

An Ecosocial Semiotic Perspective in Asian Contexts
BuchPaperback
Verkaufsrang7787inDidaktik
CHF70.90

Produktinformationen

This practical analytical guide to classroom languaging dynamics in L2 tertiary classrooms integrates multimodality, sociological theory of education and ecosocial semiotic perspectives. It offers a theoretical and methodological framework for conducting multimodal analysis of meaning-making processes in different pedagogical settings.
Weitere Beschreibungen

Details

ISBN/GTIN978-1-032-02465-3
ProduktartBuch
EinbandPaperback
Erscheinungsdatum31.05.2023
Auflage1. A.
SpracheEnglisch
MasseBreite 156 mm, Höhe 234 mm
Gewicht467 g
IllustrationenFarb., s/w. Abb.
WarengruppePädagogik
KategorieDidaktik
Weitere Details

Reihe

Kritiken und Kommentare

Über die Autorin/den Autor

Dan Shi is Assistant Professor in Applied Linguistics in the School of Education and English, University of Nottingham Ningbo China. Her research areas include multimodality, distributed language and cognition, Systemic Functional Linguistics, classroom discourse analysis, genre-based pedagogy, sociological theory of education, with her current work on contextualisation, learning styles and scaffolding within L2 contexts to explore the connections between visual, spatial and verbal resources in learners' engagements with texts.

Weitere Produkte von Shi, Dan

Schlagworte

Vorschläge

Zuletzt von mir angeschaut